گر بترتیب ندانی سور قرآنی از واعظ قزوینی مقطع 5

واعظ قزوینی

آثار واعظ قزوینی

واعظ قزوینی

گر بترتیب ندانی سور قرآنی

1 گر بترتیب ندانی سور قرآنی «فاتحه » پس «بقره » باشد و «آل عمران »

2 پس از آنهاست «نسا»، «مائده »،«انعام »،«اعراف » دگر«انفال »و دگر«توبه » و «یونس » میدان

3 پس از آن «هود» و دگر «یوسف » و «رعد»، «ابراهیم » «حجر» و«نحل » و«اسری » و دگر«کهف » بخوان

4 بعد از آن سوره «مریم » بود آنگه «طه » «انبیا» باشد و آنگاه بود«حج » پس از آن

5 «مؤمنون »،«نور» چو «فرقان »،«شعرا»،«نمل »و«قصص » «عکنبوت » است و دگر سوره «روم » و «لقمان »

6 «سجده »،«احزاب »،«سبا»،«فاطر» و آنگه «یسن » «صافات » است و دگر«ص » و «زمر»، «مؤمن » دان

7 «فصلت »،«شوری » و «زخرف » چو«دخان »،«جاثیه » بس باشد «احقاف » و «محمد»، پس از آن «فتح » بخوان

8 بعد از آن سوره «حجرات » و دگر سوره «ق » «ذاریات » و «طور» و «نجم » و «قمر» پس «رحمن »

9 «واقعه »، باز«حدید» است و دگر«قدسمع » است «حشر» پس «ممتحنه »، «صف » و دگر«جمعه » بخوان

10 سوره «اهل نفاق » است و «تغابن » چو «طلاق » هست «تحریم » و دگر «ملک » چو «نون » «حاقه » دان

11 پس «معارج » بود و«نوح » چون «جن »،مزمل هست «مدثر» و آنگاه «قیامت »، «انسان »

12 «مرسلات » است و دگر «عم » که خوانی «نبأ»ش «نازعات » و «عبس » و «کورت » آمد پس از آن

13 «انفطار» است و«مطفف » پس از آن «انشقت » پس «بروج » است و دگر «طارق » و «اعلی » است بدان

14 «غاشیه »،«فجر»و «بلد»، «شمس »، دگر «لیل »و «ضحی » پس «ألم نشرح » و «التین »،«علق » و «قدر» بخوان

15 سوره «لم یکن » است و پس از آن «زلزله » است «عادیات » است و پس از «قارعه »، «الهیکم » دان

16 «عصر» و دیگر «همزة »، «فیل » و «قریش » و «ماعون » «کوثر» آنگاه، که فرداست علی ساقی آن

17 «کافرون »،«نصر» و دگر «تبت » و «اخلاص » و«فلق » بعد از آن «ناس » بیاموز که گردید آسان

عکس نوشته
کامنت
comment