🌟 نیت کن و فال حافظ بگیر 🌟
محمد بن منور

محمد بن منور

محمد بن منور
محمد بن منور

شیخ را سؤال از محمد بن منور اسرار التوحید 112

اسرار التوحید 112 ام از 444 باب دوم - در وسط حالت شیخ - فصل سوم منقولات

شیخ را سؤال کردند که: «من عرف نفسه فقد عرف ربه». شیخ گفت: من عرف نفسه بالعدم عرف ربه بالوجود.

🌙 حالت شب
شماره بیت
اندازه متن

شیخ را سؤال کردند که: «من عرف نفسه فقد عرف ربه». شیخ گفت: من عرف نفسه بالعدم عرف ربه بالوجود. ,

محمد بن منور از شاعران بزرگ قرن 6 هجری می باشد و سبک شعری ایشان عراقی است.
ادامه توضیحات شاعر
اثر شیخ را سؤال کردند که: «من عرف نفسه فقد عرف ربه». شیخ گفت: من عرف نفسه بالعدم عرف ربه بالوجود. اسرار التوحید 112 ام از 444 باب دوم - در وسط حالت شیخ - فصل سوم منقولات در اسرار التوحید محمد بن منور می باشد
حکایت قالب : اسرار التوحید سبک : عراقی
عکس نوشته
کامنت
سوالات متداول درباره شعر شیخ را سؤال کردند که: «من عرف نفسه فقد عرف ربه». شیخ گفت: من عرف نفسه بالعدم عرف ربه بالوجود.

شاعر شعر شیخ را سؤال کردند که: «من عرف نفسه فقد عرف ربه». شیخ گفت: من عرف نفسه بالعدم عرف ربه بالوجود. چه کسی است ؟

شاعر شعر شیخ را سؤال کردند که: «من عرف نفسه فقد عرف ربه». شیخ گفت: من عرف نفسه بالعدم عرف ربه بالوجود. محمد بن منور می باشد.

شعر شیخ را سؤال کردند که: «من عرف نفسه فقد عرف ربه». شیخ گفت: من عرف نفسه بالعدم عرف ربه بالوجود. در چه دوره‌ای سروده شده است؟

این شعر در قرن 6 سروده شده است.

قالب شعر شیخ را سؤال کردند که: «من عرف نفسه فقد عرف ربه». شیخ گفت: من عرف نفسه بالعدم عرف ربه بالوجود. چیست ؟

قالب شعر شیخ را سؤال کردند که: «من عرف نفسه فقد عرف ربه». شیخ گفت: من عرف نفسه بالعدم عرف ربه بالوجود. اسرار التوحید است

سبک شعر شیخ را سؤال کردند که: «من عرف نفسه فقد عرف ربه». شیخ گفت: من عرف نفسه بالعدم عرف ربه بالوجود. چیست ؟

سبک شعر شیخ را سؤال کردند که: «من عرف نفسه فقد عرف ربه». شیخ گفت: من عرف نفسه بالعدم عرف ربه بالوجود. سبک عراقی است

مضمون اصلی شعر شیخ را سؤال کردند که: «من عرف نفسه فقد عرف ربه». شیخ گفت: من عرف نفسه بالعدم عرف ربه بالوجود. چیست؟

این شعر در دسته‌بندی شعر فارسی, شعر کوتاه قرار دارد و مضمون اصلی آن شعر فارسی, شعر کوتاه است.
محمد بن منور

شیخ را سؤال از محمد بن منور اسرار التوحید 112

اسرار التوحید 112 ام از 444 باب دوم - در وسط حالت شیخ - فصل سوم منقولات
بنر